• Posted by : Mayu 23 Nisan 2015 Perşembe

    Arkadaşlar editörlüğü bırakmaya karar verdim. O yüzden elimdeki tüm manga projelerini bırakıyorum. Buna Tate  no Yuusha ve Gokukoku ve Sugar Soldier da dahil. Üstüme çok yük aldığımı farkettim. Ve sıkıldım. Tek başıma gerçekten zor oluyordu ve bilgisayar başında çok zaman geçiriyordum. O yüzden bırakıyorum. Sadece anime projelerine devam edeceğim. Hatarakiman'i de bırakıyorum. Marmalade Boy ve The idolmaster devam edecek ama yeni bölümler ne zaman gelir bilmiyorum. Her hafta güncel veremeyebilirim. Ama iki projeyi de bitireceğim. Ve bugüne kadar mangaları çeviren arkadaşlara çok teşekkür ediyorum. Sağlıcakla kalın şimdilik. 

    Durdurulan Animeler

    Hatarakiman

    Durdurulan Mangalar 

    Gokukoku no Brynhildr

    { 1 yorum... read them below or add one }

    1. Eline sağlık bu zamana kadarki editlerin için. Üzüldüm açıkçası, güzel seriler veriyordunuz.

      YanıtlaSil

  • Copyright © 2013 - Nisekoi - All Right Reserved

    Moon Fansub Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan