• Posted by : Mayu 11 Nisan 2015 Cumartesi


    Geç olsa da Love Live Sezon 2'yi de bitirmiş olduk :) 
    Diğer bölümleri BD sürümüne uyarlayıp yeniden encode ediyorum. Görüntüsü daha güzel. Love Live'da iki bölümü çevirip bana yardımcı olan arkadaşım TheDirectEco'ya çok çook teşekkür ediyorum. Hepinize iyi seyirler dilerim. 
    The İdolmaster Cinderella Girls 11.bölüm geldi. Son iki bölüm kaldı onu da yakında bitireceğim. Marmalade Boy 18 eklenmiştir. Tekrar herkese iyi seyirler diliyorum ve bizleri takip ettiğiniz için teşekkür ediyorum :)

    Güncel


    { 3 yorum... read them below or Comment }

    1. Ellerinize sağlık :) Love Live hayırlısıyla bitti :) Darısı diğerlerine :)
      Emeğiniz için Teşekkürler :)

      YanıtlaSil
    2. Love Live için çok teşekkürler, ellerinize sağlık.

      YanıtlaSil
    3. Rica ederim iyi seyirler :)

      YanıtlaSil

  • Copyright © 2013 - Nisekoi - All Right Reserved

    Moon Fansub Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan