• Posted by : Mayu 26 Temmuz 2016 Salı


    Merhaba arkadaşlar. Sanırım burada son güncelimi yazıyorum :) Son kalan animem, birtanecik, ilk göz ağrım, Marmalade Boy'uma veda ediyoruz bugün. Sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum inanın :) Ama daha çok üzülüyorum. Çünkü insanın sevdiği bir şeyin sonuna gelmesi bir tuhaf hissettiriyor. Özledikçe geri döner izlerim artık :) 
    Hehe, biraz fazla uzun olabilir yazım :D Öncelikle ilk karşılaşmam yıllar önceydi Marmalade Boy'la... İzleyecek anime arıyordum ve Marmalade'yle karşılaştım. Daha sonra indirip bir çırpıda izledim tüm bölümlerini. Tabi o zaman çevirisi yoktu. Daha sonra -çok iyi hatırlıyorum- bir çoğunuz bilir belki Şeker Kız Candy sitesini :D Orada çilekk arkadaşım duyuru yapmıştı, çevireceğim ama yardımcı olacak olan var mı diye ben de durur muyum hemen koştum tabi :D O çevirirken ben de bölümleri düzenleyip encode ediyordum. O zamanlar ilk adımdı sanırım :D Daha sonra bir şeyler oldu derken 10.bölümden sonrasına ilerleyemedik. Ve 2 yıl önce burayı açtığımda Marmalade'yi de çevireceğim dedim. Ön ayak olan Ao Haru Ride olsa da, Marmalade'ye de başladım. Bazen, yavaş olsa da bütün bölümleri çevirdik ve bitti artık :D Gerçekten çoooooook uzun bir maceraydı. 
    Kampaiii :D :D Marmalade Boy'u bitirişimiz kutlu olsun ❤❤ Hep birlikte parti verelim :)
    Öncelikle, ilk 10 bölümde emeği geçen çilekk, salihas'a çok ama çok teşekkür ediyorum :) Çileğim sen başlamasaydın belki de bugün bu seriyi çevirmicektim :) Çok ama çok teşekkürler ❤❤
    40-50 arası bölümleri çeviren biricik TheDirectEcom, bana gerçekten çok büyük yardımın dokundu :) Çok ama çok teşekkür ederim canım benim ❤❤ Ellerine sağlık ❤❤
    Ve son olarak, Farrelledam. Filmini çevirdi. Farrelledam yardımların için çok çok teşekkür ederim :) Çok yardımcı oldun canım sen de :) Ellerine sağlık ❤❤
    Marmalade Boy benim için gerçekten anlamlı bir seriydi :) Nasıl anlatsam bilemedim :D Neredeyse yaşıtız animesiyle :D Bunu da söylemeden geçmiyim :D Bu animeyi türkçeye çevirdiğim için çok mutluyum. Umarım sizler de sever ve mutlu olursunuz :) Beğenirseniz ne mutlu bana :) Seriyi takip eden tüm takipçilerimize teşekkür ediyorum. Ve aradaki gecikmeler için özür diliyorum :) Umarım doya doya izlersiniz ve beğenirsiniz. Benden bu kadar :) Daha da çok yazmak isterdim ama başınızı şişirmiyim :D :P
    Ah, son bir şey daha. Son güncel dedim, sanırım anime çevirmeyeceğim artık :D Eğer çevirirsem, görürsünüz zaten ;) Ama büyük ihtimalle almayacağım bir proje. Marmalade de bitti hayırlısıyla. Ama manga çevirmeye devam edeceğim :) Beni Mavi Manga'dan bulabilirsiniz ;) Evet, bir sürü manga projem var :D Manga okumak isterseniz buyrun. Çok güzel serilerimiz var :D Reklamın sonu :D

    Herkese iyi günler, iyi tatiller. Ve iyi seyirler. Umarım beğenirsiniz :) Sakın uzun ve konuyu uzatmışlar diye yargılamayın seriyi ve bir şans verin bence :)  Kendinize iyi bakın. Sağlıcakla kalın. Hoşçakalın. Sayonara~~~

    Güncel

    Miki ❤❤ Yuu ❤❤ Marmalade Boy ❤❤

    { 3 yorum... read them below or Comment }

    1. Hayırlı olsun :) Seri bitti demek :) Emeği geçen herkesin ellerine sağlık :) Teşekkürler arkadaşlar :)

      YanıtlaSil
    2. Bu seriyi çevirdiğiniz çok çok teşekkür ederim. Gerçekten ellerinize gözlerinize sağlık. Uzun zamandır takip ediyorum ve izliyorum. Çoğu zaman marmalade boyu izlerken çok sinir oldum. Hatta bırakma noktasına geldim ama iyi ki bırakmamışım sonlarında ağla ağla bir hal oldum. Bittiği için çok üzüldüm içim biraz buruk ama olsun tekrar çok teşekkürler. ^-^ Bir daha çeviri yapmayacağınıza çok üzüldüm sizden hataraki man de izlemiştim. Umarım bir gün devam edersiniz.. :)

      YanıtlaSil
    3. Teşekkürler ellerinize sağlık...

      YanıtlaSil

  • Copyright © 2013 - Nisekoi - All Right Reserved

    Moon Fansub Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan