• Posted by : Mayu 17 Şubat 2016 Çarşamba


    TheDirectEco

    Merhaba millet, işte TAÇE ve Moon Fansub'un ortak yürüttüğü proje olan Cinderella(Shinderera) Girls 2. sezonun finalini nihayet veriyoruz. Seriyi severek ve sabırla bekleyen, takip eden tüm izleyicilerimize teşekkür ediyorum... Bu seri neden bu kadar gecikti, neden bitmek bilmedi derseniz asıl suçlusu ben deniz TheDirectEco, itiraf ediyorum 😢😢 Benim bu çeviri işine bulaşmam ilk youtube hesabımda Demi Lovato, Taylor Swift, R5 şarkılarını Türkçeye çevirmemle başladı(Taylor şarkıları yüzünden telif hakkı yedim ve kanalım kapandı 😠😠), zaman içinde çok sevdiğim Tokyo Mew Mew ve Mermaid Melody animelerini çevirmeye başladıkca şarkı çevirmeyi bırakıp anime çevirmeye başladım, cevirdiğim birbirinden güzel 😜😜 anime serilerinden sonra manga dünyasına adım atmamla bu sefer de anime çevirmeyi bıraktım 😂😂 İşte, bu yüzden Cinderella 2.sezon bitmek bilmedi 😅😅 Ama işte bitti ve hepinize iyi seyirler diliyorum ve Kirari-chan tabiriyle Happy Happy günler diliyorum...

    Serinin şarkılarını çeviren ve gerekli düzenlemeleri ve encodeyi yapan, hatta aegisub programının bende açılmamasıyla başka altyazı programı kullanıp, son 3 bölümün altyazılarıyla uğraşan canım arkadaşım Mayu'ya bir kez daha teşekkür ediyorum buradan 😙😙 Büyük bir teşekkürü hak ediyor... 👏👏


    Mayu

    Merhabalar :) Bir serinin daha sonuna geldik. Geriye bir tek Marmalademiz kaldı. Onu da inşallah en kısa sürede bitirebilirim. Bu kadar beklediğiniz için teşekkürler arkadaşlar. Gecikmesinin bir nedeni de ingilizce çıkaran grubun bölümleri geç vermesidir. Çıkaran grupta hem karaokeleri hem şarkıların çevirilerini yapıyordu o yüzden onu bekledik :) Hatta son bölümü ocak ayında verdiler. Umarım beklediğinize değmiştir. Doki Fansub'a güzel çevirisi ve düzenlemesi için teşekkürler :) Ve seriyi çeviren arkadaşım TheDirectEco'ya çok teşekkür ediyorum. Benim yaptıklarım, şarkılarını çevirmek ve düzenlemesini yapmaktı :) TheDirectEco çevirmeseydi, almayı düşünmüyordum gerçekten. Çok teşekkür ederim TheDirectEco :) Cinderella Girls'ün sonunu görebildik senin sayende. Ve gerçekten hoş bir sondu. Bazı yerlerde tüylerim diken diken oldu diyebilirim :D Hem şarkıları hem karakterleri hem konusuyla harika bir seriydi bence. Duyduğuma göre 25 Şubat'ta özel bölümü gelecekmiş. 
    Merakla bekliyorum ^^

    Ve arkadaşlar bir şeyden daha bahsetmek istiyorum. Biliyorsunuz sadece anime değil, manga çevirilerimize Mavi Manga'dan devam ediyoruz. Yani sadece anime değil, mangalarımızda var. O yüzden bölümler biraz gecikebiliyor. Sınavlarım bittikten sonra şehir dışına gittim 2 haftalığına. Marmalade o yüzden veremedim. Biliyorsunuz herkesin kendi özel hayatı da var. Bunun için istemesekte gecikebiliyor. Ben sadece biraz sabırlı olmanızı istiyorum. Ve sizleri beklettiğim için kusura bakmayın :) Gönül ister hemen bitirmek ama olmuyor işte :) Marmalade haftaya gelicek, Bu hafta yetiştiremedim. Hepinize teşekkür ederim ve iyi seyirler dilerim :) Şimdilik hoşçakalın ^^


    Güncel




    İştee Cinderella kızlarımızın konserinden görüntüler;



    { 4 yorum... read them below or Comment }

    1. Emeğinize sağlık arkadaşlar güzel bir animeyi kazandırdınız bize :)
      Teşekkürler :)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Güzel yorumunuz için biz teşekkür ederiz :)
        Rica ederiz :)

        Sil
    2. Merhaba benimde kendi anime izleme sitem var. Çok önemli bir konu için iletişime geçebilir misiniz rica etsem. Mail: webmasterbilgini@gmail.com skype: satrancali

      YanıtlaSil

  • Copyright © 2013 - Nisekoi - All Right Reserved

    Moon Fansub Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan